Jouw GA4 statistieken inzichtelijk

binnen enkele muisklikken!

Ons dashboard is een must met de overgang van Universal Analytics naar GA4.

15

Jaar ervaring

150+

Tevreden klanten

3

Unieke templates

 GA4 dashboard

Ons GA4 dashboard template is ontworpen om de overstap van Universal Analytics naar GA4 makkelijk te maken. GA4 is een heel ander meetsysteem en is daarnaast minder overzichtelijk, dan Universal Analytics. Dit vormt binnen de online marketing wereld een probleem. Om dit probleem op te lossen hebben wij een dashboard ontwikkelt die jouw website data inzichtelijk maakt. Het dashboard heeft de lay-out van Universal Analytics en bevat ook dezelfde onderdelen.

Het dashboard bevat de volgende onderdelen:

✔️ Demografie & Interesses
✔️ Geo
✔️ Gedrag
✔️ Technologie
✔️ Alle verkeer
✔️ Google Ads
✔️ Search Console
✔️ Site-content
✔️ Zoekopdrachten op site
✔️ Gebeurtenissen
✔️ Doelen
✔️ E-commerce

Heb je een onderdeel niet nodig, dan kan je deze pagina gemakkelijk uitzetten. Ook kan je andere onderdelen gemakkelijk aanpassen. Hier heb je geen technische kennis voor nodig.

null

Je hoeft geen GA4 expert te zijn

Geen technische kennis nodig

Duidelijk en overzichtelijke lay-out

GA4 tokens

GA4 heeft één groot nadeel ten opzichte van Universal Analytics. Universal Analytics had onbeperkt data beschikbaar via de API. Bij Universal Analytics dashboards kan je onbeperkt je data verversen door op F5 te klikken. Bij GA4 heb je een limiet aan data wat je per uur kunt gebruiken, ook wel tokens genoemd. Je kunt per uur 14.000 tokens gebruiken. Ga je over dat limiet heen, dan zie je in het dashboard sleuteltjes. 


Hoe werkt dit in de praktijk:
Je opent om 11:15 het dashboard en gaat bekijken wat de status is van gisteren. Om 11:45 zie je quote limiet bereikt. Je hebt dan 14.000 tokens verbruikt. Om 12:01 heb je weer 14.000 tokens voor het uur. Je moet dan even geduld hebben.

Kun je hier iets tegen doen?
Nee, hier heeft elk bedrijf met heel veel GA4 data last van. Alleen de grote mkb ondernemingen kunnen hier last van hebben. Wij hebben het dashboard zo gemaakt, dat de sleutels amper zullen voorkomen. Krijg je wel de sleuteltjes te zien, dan moet je gewoon even wachten!

In 5 stappen jouw nieuwe dashboard

Bekijk de gratis demo.

Jouw nieuwe dashboard kan je alvast bekijken! Via een live demo heb je de mogelijkheid om alvast rond te klikken. Zo weet je wat je koopt. Dit kan dus jouw nieuwe dashboard worden. Uiteraard wel met jouw website data!

Bestel jouw nieuwe dashboard.

Scroll naar beneden en klik op in mijn winkelwagen. Vervolgens vul je jouw gegevens in en voer je de betaling uit.

Ontvang een e-mail.

Na de betaling ontvang je een e-mail met jouw unieke ga4 dashboard link. In deze mail staat ook de uitleg over hoe jij jouw databronnen kan koppelen binnen een paar muisklikken.

Voeg jouw databronnen toe.

Je opent de link in een internet tabblad en vervolgens klik je op kopier dashboard. Je hebt nu de mogelijkheid om je eigen databronnen te koppelen. Hierbij moet je ingelogd zijn in hetzelfde account dat toegang heeft tot je GA4 data. Dit is vaak je g-mail account.

Geniet van je dashboard.

Zijn de databronnen gekoppeld? Dan is jouw nieuwe dashboard klaar voor gebruik! Heb je vragen over het koppelen, dan kunnen wij jou ook helpen! Ons team staat voor je klaar. 
€350,-

GA4 dashboard

✔️ 13 onderdelen

✔️ Speciaal voor jouw GA4 data

✔️ Binnen 5 minuten online

✔️ Uitleg over databronnen koppelen per e-mail

✔️ Gratis hulp bij het koppelen (indien nodig)

Deze ondernemers gingen je voor..

De lay-out lijkt op Universal Analytics. Dit ontbreekt bij GA4, waardoor het gewoon niet overzichtelijk is. Met dit dashboard ben ik op de hoogte van wat er op mijn website gebeurt in één overzicht.
Redactie Slimhuis.tech
Niet iedereen die een website heeft is ook technisch. Het dashboard stond binnen 5 minuten online. De databronnen waren zo gekoppeld. Mijn website data was meteen inzichtelijk. Super handig en snel.
Redactie Nolynskitchen.com
Achteraf had ik eerder de dashboarding templates moeten gebruiken. Scheelt veel tijd en de investering had ik er zo uit. Het marketingbureau was namelijk veel duurder. Kortom super blij met mijn GA4 dashboard.
Chris S.